You don't seem to realize
I can do this on my own

And if I fall I'll take it all
It's so easy after all
Believe me 'cause now's the time to try
Don't wait, the chance will pass you by
Time's up to figure it out
You can't say it's too late
Seems like everything we knew
Turned out were never even true
Don't trust, things will ever change
You must be dreaming
(Dreaming)
Some say we're better off without
Knowing what life is all about
I'm sure they'll never realize the way
It's too late
Somehow it's different everyday
In some ways it never fades away
Seems like it's never gonna change
I must be dreaming
SUM41 - Some Say esmu iemīlējusies šajā dziesmā.
pārāk daudz vienam vakaram. es negribu, lai atkal mani noliek. es tur neko nevarēju darīt. gadījās. man pašai tas tik ļoti izbesīja. tas, ka nevaru apstāties.
My Dream is Fucking My Life.
`nē, tas nenotiks, tas ir tikai mans. tas paliks pie manis.`
Ballīte bija lieliska. man tiešām patika. piedod, Diān, ka izdzēru.
un es atkārtošos pati sev.. man ir tik, tik daudz ko teikt, bet tajā pašā laikā pilnīgi nekā.
I have my recollection, atleast i have that.
Hell (..)
par to malibu mums vēl būs saruna :D
AtbildētDzēstbet nekas! uz tavu veselību! ja tevi tā daudzā malibu izdzeršana sagādāja prieku, tad man arī! :]