My name's Žanete and I'm a loveaholic.

11.3.09

little unwell.

I'm not crazy, I'm just a little unwell
I know, right now you can't tell
But stay awhile and maybe then you'll see
A different side of me
I'm not crazy, I'm just a little impaired
I know, right now you don't care
But soon enough you're gonna think of me
And how I used to be
Me

Man nepatīk, ka mani draugi ir nelaimīgi, man nepatīk, ka tie uz mani dusmojās, ja gribu palīdzēt.. ne jau aiz ļauna.. es tiešām gribu labu.. es zinu, ka nevaru izglābt visu pasauli, bet tik ļoti gribu. stulbi, zinu. es gribu labu, bet nemāku to izrādīt tā kā gribu.. vēl stulbāk.. piedodiet. daudzskaitlī. zīmīgi... tiešām piedodiet visi, kuriem esmu uzbāzusies. es .. nemāku savādāk.


šodienas dziesma.. Matchbox twenty - Unwell.


Hell Yeah [No]

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru


LOVE

crazy with it crazier without
never certain never full of doubt
now you feel it now you don't
where did it come from
and where does it go
if it were right in front of me would i know